Klub_BMW_316i Pabianice www.bmwpabianice.pun.pl
Moderator
to jest wogole nasz nieaktywny klubowicz pozdro dla Marcina
Offline
Klubowicz
Ja mam taki problem z moim autem... Przy każdym odpaleniu muszę go przygazować i chwilę przytrzymać na obrotach, żeby je załapał, bo jak nie przygazuję to zaraz gaśnie. W ogole ma troche za niskie obroty. I to zauważyłam, że robi mi się i na benzynie i na gazie, ale na benzynie nie zawsze muszę go przytrzymać. A te obroty to jak już zaskoczy i np stoje na światłach to są jakieś 1100 ale też jakieś 700-800 że całym autem trzęsie...
I mam jeszcze problem z otwarciem bagażnika Nie działała mi centralka bagażnika, poprzestawiałam te siłowniczki i zamknęłam Niestety kluczyk wchodzi, ale się nie przekręca... A foteli się u mnie nie rozkłada, jest tylko taka mała dziura przez którą się nic chyba nie zrobi.
Może mi ktoś pomoże.
Offline
Moderator
Droga Moni!! Zapraszamy cie w srode o 19 na strzelnice w Pabianicach wtedy pokazesz na zywo jaka masz bunie i co sie da zrobic. Obiecuje ze zabiore maly przybornik naprawiacza beemmm:D
Offline
Klubowicz
No super, że jesteś taki pomocny, ale ja niestety nie mam czasu wieczorami, przynajmniej przez kilkanaście dni...
Offline
Moderator
a kiedy masz czas? 792 724 004 zadzwon i jak bede mogl to ci pomoge
Offline
Klubowicz
Kosu3xxi to jest jednak problem z gazem, bo po przeczyszczeniu tego silniczka krokowego i czegoś tam obok z benzyny odpala normalnie. Tylko z gazu nie chce, musze go wtedy przygazować i chwile przytrzymać albo tak jak teraz robie jade na benzynie i się przełącza po prostu na gaz - wtedy nie gaśnie, czasami jedynie jak nie postoje chwile na odpalonym. Może tak ma być, no ale w poprzednich autach jakie miałam tak nie było, także to chyba jakiś problem, poza tym głupio jak tak czasem gaśnie
A mam jeszcze pytanie, bo rozładował mi się akumulator przez podłączenie głupich lusterek i teraz woła mi kod do radia, którego nie mam... Może ktoś potrafi mi pomóc.
Offline
Moderator
rozladowal ci sie akumulator od podlaczenia lusterek...jakich lusterek?w sensie elektrycznych czy jakis z lampkami czy cos? bo nie moge skojarzyc...co do kodu radia musialabys napisac jaki model masz beemki zeby wiedziec jakie jest radio a potem sie poszuka i sie pomysli...aha i jak masz cos do zrobienia w aucie to albo dzwon do mnie albo do adasia 790 620 406 to bedziesz miala pewnosc ze wszystko jest zrobone ok
Offline
Klubowicz
Lusterek elektrycznych, nie chodziły mi - zdjęłam obudowe drzwi i wisiały kabelki, podłączyłam je i chwile zadziałały ale jakoś dziwnie, jakby coś z tym całym mechanizmem było nie zbyt i za chwile już nie odpaliłam autka. A teraz to już mam same problemy bo kopci sie z alternatora Juz nie powiem dlaczego! Także najpierw musze naprawic jedno A później zabrac się za radio. A co do niego to mam E36 318 a nr seryjny też mam już spisałam BE0774B7615534
Offline
Moderator
no mialas zadzwonic do adasia...biedny czekal na twoj znak sygnal i dupa temat jest nagrany numer masz
Offline
Klubowicz
Heh Ale juz mam ogarniete narazie wszystko Dzieki!!
Offline
Klubowicz
witam wszystkich po długiej przerwie
ja mam pytanie odnośnie nagrzewania się silnika w e46 320d 136KM. miałem z tym duży problem bo przy niskich temp. po wyjechaniu za miasto lub włączeniu mocniejszego grzania kabiny temp. silnika spadała. Narazie poratowałem się całkowitym usunięciem termostatu EGR i teraz jest ok. Czy może być jakaś inna przyczyna ????
druga sprawa: nierówna praca wentylatora od nadmuchy pow. do kabiny, po wyjęciu kluczyka ze stacyjki wentylator nadal pracuje ) co z tym dalej ....????
Offline
Zbanowany
dario,
wymien "jeża" czyli rezystor ktory odpowiada za regulacje nawiewu,miesci sie w tunelu powietrznym.a co do ogrzewania to termostat w silniku.
jakby co to zapraszam na warsztat kom:535-300-302
pozdro.
Offline
Klubowicz
termostat wymieniłem wcześniej i nie było efektu (a kasa poszła), dopiero całkowite wyjęcie termostatu egr dało efekt. Wskazówka temp. idzie do pionu i tak już zostaje. Za "jeża" wezmę się niebawem. Dzięki za podpowiedź.
pozdro dla wszystkich
Offline
Klubowicz
Witam mam pytanko odnośnie stożka którego bym chciał zamontować.
mam e32 3.0 rzędowy zagazowany z odłączonym zimnym dolotem a łapie ciepłe z komory silnika. po podłączeniu zimnego zrobił się mułowaty a na wolnych obrotach gaśnie.
Podobno stożek musi mieć zimny dolot więc jak bym zostawił na ciepłym czy zdawało to swój egzamin czy podłączyć orginalne doprowadzenie zimnego powietrza i przeregulować mu gaz? a jak wygląda spalanie ze stożkiem??
Podpowie ktoś? moze z własnego doświadczenia?
pozdrawiam
Offline